Wednesday, November 26, 2008

2.0i

Well! Finally finished, an’ wha’ a lang strange journey it hae been! Eh!. I’m glad I did it. I wanted to learn wha’ a’ the fuss was a’ aboot. I can see some usefu’ness in communicating wi’ a’ owr customers aboot programs, new items in the collection an’ a’ tha’. It would have been mair pleasant had some of the thingys worked as expected. I had the most frustrations with the RSS feedies an’ the MOLDIes. I guess ye cauld say I wa’ 2.P0ed! Which brings tae mind my dear auld Granda. I’ve mentioned him before an’ his fondness for a drap o’ the stuff. He could be found most of an e’enin at the local pub. In he would come wi, “Hey Jimmy! A pint o’yer best bitters!”. A’ the pubmen in Glasgow are called “Jimmy”. Then he’d set wi’ his cronnies crackin’ tales or playing darts. “Oh! My glass is dry!” and up frae anither. But when he cames back the games o’er or the stories finished an’ Granda’s missed the ending. Weel! Grandas’ nae fool. “I’ve twa muckle hauns an’ a right steady gait. I can bring twa glasses and ne’r spill a drap!”, says he. Besides, think how economical it will be not wasting a’ tha’ time walking back an forth. So its’ “Hey Jimmy. Twa glasses if ye please.” “Twa?” says Jimmy. “Oh aye” replies Granda. An’ so it went a’ nicht, ‘til it got tae be a regular thing. The next e’enin in cam’s Granda and Jimmy speaks Up. “ Twa pints?” “Oh, aye!”, says Granda. An sae t’was e’er after. “Twa pints?” ”Oh, aye” – “Twa pints?” ”Oh, aye” --“Twa pints?” ”Oh, aye”
D’ye ken?

1 comment:

Morchella Deliciosa said...

I hope you keep up your blog. I really enjoyed reading your posts!